Jouluaattona tulossa perheenlisäystä pikkuveljen muodossa. Olen varsin iloinen, mutta myös hieman jännittää, että miten toinen pikkuveli, Nico suhtautuu tähän uuteen veitikkaan. Varsinkin jos vauvasta tulee samanlainen energiapakkaus kuin veljestään, joka kerkeää joka paikkaan. Samalla tietysti toivotaan, ettei uusi tulokas ole allerginen kahdelle kissalle, jotka talossa asustavat. Koko perhe Nicoa myöten on kiintynyt kissoihin, ja niistä luopuminen tulisi olemaan raskasta kaikille.

Kuusi kieltä, vahvistin, plektrat, viritin... Joko arvaat? Aivan. Sähkökitara hankinnassa. Koko kesän olen puuhaillut vähän sitä ja tätä, jotta sain kitararahat kasaan. Nyt sitten isä ilmoitti, että riittää, kun maksan 20 euroa, niin hän ja äiti jakavat lopun keskenään. Noh, 170 euroa sitä nyt sitten jäi yli, mutta en pistä tätä yhtään pahakseni, päinvastoin. Neljä eri kitarapakettia harkinnassa, mutta en oikein osaa päättää. Kaikista olen etsinyt käyttäjien kommentteja, plussia ja miinuksia, mutta kaikki vaikuttavat varsin hyviltä "aloittelijan" kitaroilta. Tällä hetkellä olisin ehkä eniten kallistumassa viimeisimmän puoleen, mutta tiedä sitten. Täytyy katsella ja kysellä vielä ennen kuin mitään menen tilaamaan.

Lisäksi olen tässä etsistellyt tabulatuureja helppoihin rock/metalli-biiseihin, joilla voisi aloitella. Deep Purplen Smoke on the water kuullostaa hyvältä, koska sitä olen jo aiemminkin opetellut. Jos joku tätä blogia lukee, saa myös ehdotella niitä ensimmäiseksi opeteltuja kappaleita.

Children of Bodom - Hellbounds on my trail